Όροι και προϋποθέσεις

Όροι και προϋποθέσεις για το ηλεκτρονικό κατάστημα

1. Σκοπός των Όρων και Προϋποθέσεων, Επαφή

1.1. Σκοπός των Όρων και Προϋποθέσεων

Οι Όροι και οι Προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις συναλλαγές μεταξύ της Reverse Store Srl, της οδοσ Cernica αριθμός 75 σπίτι 34, PANTELIMON, ILFOV, Ρουμανίας (εφεξής αναφερόμενη ως «Αντίστροφη» ή «Πωλητής») και Χρήστης / Πελάτη * στην έκδοση που ισχύει κατά τη στιγμή της πραγματοποίησης μιας συναλλαγής. στο ηλεκτρονικό κατάστημα https://www.reversee.gr

1.2. Επικοινωνία:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ως εξής:

- τηλεφωνικώς, καλώντας τη γραμμή υποστήριξης πελατών χωρίς χρέωση: 0314 335 116

- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: contact@reverse.ro

Λάβετε υπόψη ότι το επιχειρησιακό πρόγραμμα του τμήματος υποστήριξης είναι μεταξύ Δευτέρας - Παρασκευής, 10 π.μ. - 6 μ.μ. (εκτός από τις αργίες).


2. Γενικοί κανόνες για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος Reversee.gr

2.1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από άτομα ηλικίας άνω των 18 ετών.

2.2. Τα άτομα που δεν έχουν ηλικία 18 ετών μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή του νόμιμου κηδεμόνα τους.

2.3. Ο πελάτης θεωρείται καταναλωτής, υπό την προϋπόθεση ότι ο σκοπός για την παραγγελία των παραδόσεων και των υπηρεσιών δεν μπορεί να αποδοθεί κυρίως στις εμπορικές ή ανεξάρτητες επαγγελματικές δραστηριότητες του εν λόγω μέρους. Ένας έμπορος είναι κάθε νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο που ενεργεί κατά την άσκηση εμπορικών ή ανεξάρτητων δραστηριοτήτων κατά τη σύναψη της σύμβασης.

* Λάβετε υπόψη σας ότι παραλείπουμε την άμεση διευθυνσιοδότηση για όλα τα είδη για να διευκολύνουμε την ανάγνωση, αλλά αυτό το κείμενο αναφέρεται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες πελάτες.

2.4. Με την εγγραφή σας στον ιστότοπο, συμφωνείτε να μεταφέρετε τα προσωπικά σας δεδομένα. Ζητάμε τη συγκατάθεσή σας να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας και χωρίς αυτό δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο τύπος και η μέθοδος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εξηγούνται εδώ: Πολιτική απορρήτου

2.5. Για να διασφαλίσουμε ότι καταγράψαμε τα δεδομένα σας σωστά, θα σας στείλουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα μετά την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα ζητώντας επαλήθευση και επιβεβαίωση των στοιχείων σας.

2.6. Τα προϊόντα διατίθενται στο εμπόριο μόνο σε ποσότητες κατάλληλες για προσωπική χρήση.

2.7. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή είναι μόνο ένας κατάλογος προϊόντων. Με την προβολή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο Πωλητής καλεί τον Πελάτη να προβεί σε αγορά των προϊόντων που παρουσιάστηκαν και να συνάψει σύμβαση πώλησης (εφεξής "Παραγγελία").

2.8. Η συμβατική γλώσσα είναι αποκλειστικά ελληνικά


3. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

3.1. Η συμφωνία σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι εθελοντική. Ωστόσο, αναφέρουμε ότι η έλλειψη συγκατάθεσης οδηγεί στην αδυναμία εγγραφής στον ιστότοπο και στη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων παρέχονται στην Πολιτική Απορρήτου.

3.2. Σε ορισμένες περιπτώσεις θα ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να μπορέσουμε να σας στείλουμε ανακοινώσεις, προσφορές, ειδικές εκπτώσεις. Η συναίνεση αυτή είναι επίσης εθελοντική και μπορεί να αποσυρθεί ανά πάσα στιγμή. Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στην Πολιτική Απορρήτου


4. Παραγγελίες

Οι παραγγελίες τοποθετούνται στην ιστοσελίδα www.reversee.gr

4.1. Τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα φέρουν ετικέτα έτσι ώστε να λαμβάνετε πληροφορίες όπως μέγεθος, χρώμα, τιμή και υλικά από τα οποία παράγονται.

4.2. Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, επιλέξτε το προϊόν επιλέγοντας το μέγεθος, το χρώμα, την ποσότητα και οποιαδήποτε άλλα χαρακτηριστικά όπως απαιτείται.

5. Πώς μπορώ να ψωνίσω στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

5.1. Επιλέξτε το επιθυμητό προϊόν από το φάσμα προϊόντων κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" στη σελίδα του προϊόντος. Η επιλογή του προϊόντος και η προσθήκη του στο καλάθι αγορών δεν είναι το ισοδύναμο της τοποθέτησης μιας σταθερής παραγγελίας.

.2. Όλα τα προϊόντα στο καλάθι αγορών μπορούν να προβληθούν με πρόσβαση στο κουμπί "Καλάθι αγορών", που εμφανίζεται στο επάνω μέρος του ιστότοπου. Επίσης από εδώ μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι ή να αλλάξετε την ποσότητα τους.

5.3. Αν θέλετε να αγοράσετε τα προϊόντα από το καλάθι αγορών, κάντε κλικ στο κουμπί "Finish order"

5.4. Για να κάνετε μια παραγγελία, δεν χρειάζεται να εγγραφείτε.

5.5. Επιλέξτε την επιθυμητή μέθοδο παράδοσης και τη διεύθυνση όπου θέλετε να παραδώσετε την παραγγελία

Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες παραλαβής και επικοινωνίας είναι πλήρεις και σωστές, διαφορετικά ενδέχεται να επηρεαστεί η διαδικασία παράδοσης.

5.6. Πρέπει να αναφέρετε τον τρόπο πληρωμής. Οι διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής είναι: η πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση ή η ηλεκτρονική πληρωμή μέσω της κάρτας EuPlatesc (Visa / MasterCard).

5.7. Αφού επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής, ορίστε την επιλογή παράδοσης και τη διεύθυνση αποστολής, μπορείτε να δείτε τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία στο κάτω μέρος της σελίδας.

5.8. Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Παραγγελία", εκφράζετε τη σταθερή σας επιθυμία να αγοράσετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών. Πριν από την παραγγελία σας, πρέπει να σημειώσετε το πλαίσιο στο οποίο ζητείται η συμφωνία σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις που ισχύουν στον ιστότοπο.

Η επιχείρηση θεωρείται ότι είναι οποιαδήποτε παραγγελία που έχει τεθεί, η οποία δεν ακυρώθηκε τηλεφωνικά κατά τα πρώτα 15 λεπτά μετά τη διάθεσή της.

Αν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία, θα πρέπει να την ακυρώσετε και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία, ακολουθώντας όλα τα αρχικά βήματα.

5.9. Ως πελάτης, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (να παραιτηθείτε από την παραγγελία), η οποία δεν επηρεάζεται από τη διαδικασία που αναφέρεται παραπάνω.

5.10. Μια παραγγελία δεν θεωρείται σταθερή μέχρι να ολοκληρώσετε όλα τα βήματα αυτής της διαδικασίας. Αν δεν θέλετε να τοποθετήσετε μια σταθερή παραγγελία, μην ολοκληρώσετε την παραγγελία. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο κουμπί που σας ανακατευθύνει στην προηγούμενη σελίδα ή κάνοντας κλικ σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία ή σελίδα προϊόντος.

5.11. Με την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πωλητής θα σας στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει τη θέση της παραγγελίας, αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αποτελεί επιβεβαίωση της πώλησης. Η επιβεβαίωση της πώλησης (το τιμολόγιο) αποστέλλεται στο email επιβεβαίωσης της αποστολής της παραγγελίας, καθώς και στο συσκευασμένο πακέτο.

5.12. Ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά (αν έχετε εισάγει έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να διευκρινίσετε τυχόν προβλήματα σχετικά με την παράδοση ή τα προϊόντα. Ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την επεξεργασία της παραγγελίας και την παράδοσή της, όχι για διαφημιστικούς σκοπούς χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

5.13. Ως πελάτης, μπορείτε να δηλώσετε την πρόθεσή σας να ακυρώσετε την παραγγελία.

6. Τιμές

6.1. Όλες οι τιμές των προϊόντων oline εκφράζονται σε ΕΥΡΩ και περιλαμβάνουν όλους τους φόρους. Επιπλέον, υπάρχει το κόστος αποστολής, το οποίο μπορεί να επηρεαστεί από την αξία της παραγγελίας ή τη μέθοδο παράδοσης. Αυτά τα έξοδα εκφράζονται ξεχωριστά από την αξία των προϊόντων. Η συνολική αξία της παραγγελίας θα εμφανιστεί πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων τυχόν πρόσθετων δαπανών που ενδέχεται να προκύψουν.

6.2. Ο πωλητής και ο πελάτης συμφωνούν με αυτήν την τιμή. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, η αξία της δεν μπορεί να αλλάξει, ακόμη και αν ο πωλητής αποφασίσει στη συνέχεια να μειώσει ή να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

6.3 Με τον ίδιο τρόπο, ο Πωλητής διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να προσφέρει εκπτώσεις ή να προσθέσει νέα προϊόντα στην προσφορά.


7. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι γενικά διαθέσιμα. Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα προϊόν παραγγέλλεται από πολλούς πελάτες, ο πωλητής δεν μπορεί να στείλει προϊόντα αν δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ότι το προϊόν που διέταξε έχει αφαιρεθεί από την παραγγελία / τιμολόγιο, με τηλεφωνική κλήση για την αποστολή της παραγγελίας. Η παράδοση θα είναι εντός του ορίου των διαθέσιμων αποθεμάτων και ο πελάτης θα πληρώσει μόνο για τα προϊόντα που παραδίδονται.

Τα μη διαθέσιμα μέτρα επισημαίνονται με διαφορετικό χρώμα από αυτά που είναι διαθέσιμα στη σελίδα του προϊόντος. Στο καλάθι αγορών δεν μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν σε μη διαθέσιμο βαθμό, αλλά μπορεί να προστεθεί στη λίστα επιθυμιών.

Μπορείτε να εγγραφείτε για να λάβετε μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν ένα προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο στον ιστότοπο. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να καταργήσετε την εγγραφή, πρέπει να έχετε πρόσβαση στον σύνδεσμο που αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση: contact@reverse.ro


8. Τύπος και χρόνος παράδοσης

8.1. Η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά στο έδαφος της Ρουμανίας.

8.2. Η παράδοση θα γίνει στη διεύθυνση αποστολής που υποδεικνύει ο πελάτης.

8.3. Ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 3-5 εργάσιμες ημέρες. Στέλνουμε πακέτα από Δευτέρα έως Παρασκευή, αυτό σημαίνει ότι τα Σάββατα και τις Κυριακές δεν λαμβάνονται υπόψη, δεν είναι εργάσιμες ημέρες. Επίσης, οι νόμιμες αργίες θεωρούνται μη εργάσιμες ημέρες. Ο υπολογισμός των ημερών παράδοσης ξεκινά μετά την αποστολή της επιβεβαίωσης παράδοσης. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο δεν μπορεί να σταλεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ειδοποιήσουμε.


9. Μέθοδοι πληρωμής

Για την παραγγελία πρέπει να επιλέξετε έναν τρόπο πληρωμής: πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση ή - ηλεκτρονική πληρωμή με κάρτα EuPlatesc (Visa / Mastercard).

Αν επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μεταφερθείτε στη σελίδα EuPlatesc για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή. Η παραγγελία θα σταλεί αφού λάβουμε την πλήρη αξία αυτής.

Σημείωση: Ποτέ δεν θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ζητάει να πληρώσετε σε έναν συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό. Παραμελούν τέτοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν ξεκινούν πληρωμές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, στείλτε το μη τροποποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση contact@reverse.ro

10. Έξοδα αποστολής

Στέλνουμε μόνο αγροτεμάχια στη Ρουμανία

Courier - κοστίζει 18 ευρώ.


11. Πολιτική απόσυρσης συμβάσεων

11.1. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Σύμφωνα με το Δ.Λ.Π. 34/2014, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει από τη σύμβαση με μονομερή καταγγελία, χωρίς να αιτιολογεί, για 14 (δεκατέσσερις) ημερολογιακές ημέρες.

Η προθεσμία υπαναχώρησης υπολογίζεται από τη στιγμή που ο πελάτης ή ένα πρόσωπο που ορίστηκε από τον πελάτη (κάποιος άλλος από τον courier) ανέλαβε το δέμα. Την ημερομηνία παράδοσης του αγροτεμαχίου και την ημέρα που πληρούται η προθεσμία, καταχωρίστε την προθεσμία των 14 ημερών.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας εκ των προτέρων τηλεφωνικά.

11.2. Συνέπειες της υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Σε περίπτωση απόσυρσης από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση το ποσό της παραγγελίας που καταβάλατε, εξαιρουμένου του κόστους αποστολής, το αργότερο 14 (δεκατέσσερις) ημερολογιακές ημέρες από τη στιγμή που μας στείλαμε την ειδοποίηση αποδοχής της επιστροφής.

Η επιστροφή της τιμής και των φόρων που καταβάλλει ο Πελάτης για την παράδοση θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο τα ποσά αυτά εισπράχθηκαν στην αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο Πελάτης συμφωνήσει διαφορετικά και οι πληρωμές που λήφθηκαν με μετρητά κατά την παράδοση, οι οποίες θα επιστραφούν πάντα Στον Πελάτη με τραπεζικό έμβασμα, στο λογαριασμό που ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να αναφέρει στο τιμολόγιο που εισπράχθηκε φυσικά στο αγροτεμάχιο που απεστάλη αρχικά. Εάν η παραγγελία παραδόθηκε λανθασμένα (λάθος προϊόν, ελαττωματικό προϊόν ή λάθος μέγεθος), ο Πελάτης δεν θα επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε επιστροφή.

Ο πωλητής μπορεί να αναβάλει την επιστροφή χρημάτων έως ότου λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν και τα εξαρτήματά του ή έως ότου ο Πελάτης αποδείξει ότι επέστρεψε το προϊόν σε κατάλληλη κατάσταση, όποιο από τα γεγονότα έχει συμβεί πρώτο.

Σε περίπτωση απόσυρσης / καταγγελίας, που συνάπτεται με την εκπλήρωση των προαναφερθέντων απαιτήσεων χρόνου και μορφής, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα Προϊόντα στην αντίστοιχη κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν, χωρίς τροποποίηση, χωρίς εξαγωγή (εκτός από αποδεικτικά στοιχ