Συχνές ερωτήσεις

Προϊόντα και παραγγελίες

Πώς μπορώ να αναζητήσω ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Εάν θέλετε να αναζητήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν, χρησιμοποιήστε το πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται στην κεφαλίδα του ιστότοπου. Συμπληρώστε τις πληροφορίες που αναζητάτε και αν αυτές μπορούν να βρεθούν στον ιστότοπο, θα εμφανιστεί μια λίστα με τα αποτελέσματα που ταιριάζουν.

Μπορεί μια εταιρεία να κάνει παραγγελία στον ιστότοπό σας;

Ναι, το Reversee.gr (reversee.gr) δέχεται παραγγελίες και από εταιρείες εκτός από φυσικά πρόσωπα. Για να λάβετε το τιμολόγιο που περιέχει τα σωστά στοιχεία της εταιρείας σας, συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία κατά την εγγραφή ή κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν θέλω η παραγγελία μου να αποσταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από αυτήν που έχω καθορίσει στον λογαριασμό χρήστη μου;

Αφού προσθέσετε και επιβεβαιώσετε τα προϊόντα στο καλάθι σας, το σύστημα σας δίνει την επιλογή να καθορίσετε μια διαφορετική διεύθυνση για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Διαχείριση του λογαριασμού χρήστη μου

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή "Ανάκτηση ξεχασμένου κωδικού πρόσβασης", διαθέσιμη στη σελίδα σύνδεσης.

Πώς μπορώ να αλλάξω τις πληροφορίες στον λογαριασμό χρήστη μου;

Για να αλλάξετε τις πληροφορίες στο λογαριασμό χρήστη σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και πατήστε το κουμπί "Ενημέρωση λογαριασμού", που βρίσκεται στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου."

Πρέπει να έχω λογαριασμό χρήστη για να αγοράσω;

Αν θέλετε να κάνετε παραγγελία σε αυτόν τον ιστότοπο, τότε πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη. Ο λογαριασμός μπορεί επίσης να δημιουργηθεί αφού προσθέσετε τα επιθυμητά προϊόντα στο Καλάθι.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου μετά την παραγγελία;

Εάν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα "Επικοινωνία" που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο. Σημειώστε επίσης τον αριθμό παραγγελίας, που μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Παραγγελίες".

Μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας σε αυτόν τον ιστότοπο, μεταβαίνοντας στην ενότητα "Παραγγελίες."

Γενικές ερωτήσεις

Θα ήθελα να αγοράσω ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο. Τι μπορώ να κάνω;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα "Επικοινωνήστε μαζί μας", που βρίσκεται στο υποσέλιδο του ιστότοπου.

Θα ήθελα να λάβω πρόσθετες πληροφορίες, οι οποίες δεν μπορούν να βρεθούν στον ιστότοπο. Τι πρέπει να κάνω;

Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα "Επικοινωνήστε μαζί μας" .