Οροι και Προϋποθέσεις

    Όροι και προϋποθέσεις για το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

1. Ο σκοπός των Όρων και των Προϋποθέσεων , Επικοινωνία
1.1 Ο σκοπός των Όρων και των Προϋποθέσεων
Οι όροι και οι προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις συναλλαγές μεταξύ του Reverse Store Srl, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, Ρουμανία, (ονόματι "Reverse" ή "Πωλητής") και Χρήστης/Πελάτης* στην διαθέσιμη εκδοχή κατά την συναλλαγή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. https://www.reversee.gr
1.2 Επικοινωνία:
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με τους εξής τρόπους:
- μέσω email: contact@reversee.gr
Παρακαλούμε να λάβεις υπ'όψιν σου το ωράριο εργασίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών το οποίο είναι Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00 - 18:00 (εκτός των εορτών)
2. Γενικοί κανόνες για την περιήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα Reversee.gr
2.1 Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άτομα άνω των 18 ετών.
2.2 Τα άτομα που δεν έχουν κλήσει την ηλικία των 18 ετών μπορούν να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα υπό την επίβλεψη του γονέα/ νόμιμου κηδεμόνα.
2.3 Ο πελάτης θεωρείτε χρήστης, με την έννοια ότι η παραγγελία των προιόντων και η παροχή υπηρεσιών της ιστοσελίδας να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματικούς εμπορικούς σκοπούς.Πελάτης είναι οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο το οποίο αγοράζει ένα προιόν από την ιστοσελίδα.
Παρακαλούμε να λάβεις υπ'όψιν σου πως απευθυνόμαστε σε όλα τα γένη για να είναι πιο κατανοητό, το κείμενο απευθύνεται τόσο στο γυναικείο φύλο όσο και στο αρσενικό.
2.4 Με την εγγραφή σου στην ιστοσελίδα, αποδέχεσαι την χρήση των προσωπικών σου δεδομένων.Ζητάμε την άδεια σου για να επεξεργαστούμε τα στοιχεία σου, χωρίς αυτήν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ηλεκτρονικό κατάστημα.Ο τύπος και ο τρόπος που επεξεργάζονται τα στοιχεία σου εξηγείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου.
2.5 Για να σιγουρευτούμε πως έχουμε καταχωρήσει σωστά τα στοιχεία, θα σου στείλουμε ένα email μετά την εγγραφή σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσα από το οποίο θα σου ζητάμε την επιβεβαίωση των στοιχείων.
2.6 Τα προιόντα μπορούν να αγοραστούν σε λογικά ποσά, για προσωπική χρήση.
2.7 Το ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή είναι ένας κατάλογος από προιόντα.Μέσα από την εμφάνιση των προιόντων ο πωλητής καλέι τον πελάτη να κάνει μια αγορά και να κλείσει ένα συμβόλαιο (ή αλλιώς μια "παραγγελία")/
2.8 Η γλώσσα επικοινωνίας είναι αποκλειστικά τα Ελληνικά.
3. Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
3.1 Η αποδοχή επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων δεν είναι αναγκαστική.Παρ'όλα αυτά, αναφέρουμε πως χωρίς την αποδοχή δεν θα μπορέσεις να περιηγηθείς στο ηλεκτρονικό κατάστημα.Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι διαθέσιμες στην Πολιτική Απορρήτου.
3.2 Σε κάποιες περιπτώσεις θα ζητήσουμε την συγκατάθεση σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να μπορέσουμε να σου στείλουμε ανακοινώσεις και προσφορές.Αυτή η συγκατάθεση δεν είναι υποχρεωτική και μπορεί να τροποποιηθεί οποτεδήποτε.Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην Πολιτική Απορρήτου.
4. Παραγγελίες
Οι παραγγελίες κατοχυρώνονται στην ιστοσελίδα www.reversee.gr
4.1 Τα προιόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος διαθέτουν πληροφορίες όπως τις διαστάσεις, τα διαθέσιμα νούμερα, το χρώμα, την τιμή και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένο.

4.2 Κατά την κατοχύρωση μιας παραγγελίας, επέλεξε το επιθυμητό νούμερο, το χρώμα, την ποσότητα και άλλα χαρακτηριστικά που είναι αναγκαία.
5. Πως μπορείς να κάνεις τις αγορές σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
5.1 Επέλεξε το επιθυμητό προιόν από την ποικιλία προιόντων, κάνοντας κλικ εκέι που λέει "Προσθήκη στο καλάθι" στην σελίδα στην οποία βρίσκεται το προιόν.Η επιλογή του προιόντος και η προσθήκη του στο καλάθι αγορών δεν ισοδυναμεί με την κατοχύρωση μιας έγκυρης παραγγελίας.
5.2 Όλα τα προιόντα από το καλάθι αγορών μπορούν να ειδοθούν πατώντας στο καλάθι αγορών στο πάνω μέρος της σελίδας.Εκεί επίσης μπορείς να αφαιρέσεις τα προιόντα που δεν επιθυμείς ή να αλλάξεις την ποσότητα.
5.3 Αν επιθυμείς να αγοράσεις τα προιόντα από το καλάθι αγορών κάνε κλικ εκεί που λέει "Ολοκλήρωση Παραγγελίας".
5.4 Δεν είναι αναγκαίο να εγγραφείς για να κατοχυρώσεις μια παραγγελία.
5.5 Συμπλήρωσε την πλήρη διευθυνσή όπου επιθυμείς να στείλουμε το δέμα.
Παρακαλούμε να σιγουρευτείς πως όλα τα στοιχεία σου είναι σωστά ειδάλλως μπορεί να επηρεαστεί η παραγγελία σου.
5.6 Είναι απαραίτητο να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής.Οι τρόποι πληρωμής είναι είτε με αντικαταβολή είτε με χρεωστική κάρτα.(Visa/ MasterCard).
5.7 Αφού επέλεξες τον τρόπο πληρωμής, και συμπλήρωσες τα στοιχεία σου μπορείς να δεις τα επιλεγμένα προιόντα στο κάτω μέρος της σελίδας.
5.8 Κάνοντας κλικ εκεί που λέει "Ολοκλήρωση Παραγγελίας", δηλώνεις την επιθυμία να αγοράσεις τα προιόντα από το καλάθι αγορών.Πριν κατοχυρώσεις την παραγγελία σου είναι σημαντικό να τσεκάρετε το κουτάκι όπου σας ζητήται η αποδοχή των όρων και προυποθέσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Θεωρείται έγκυρη παρραγελία οποιαδήποτε παραγγελία δεν ακυρώθηκε τα πρώτα 15 λεπτά μετά την κατοχύρωσή της.
Αν επιθυμείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου, είναι αναγκαίο να την ακυρώσεις και να κάνεις μια καινούργια με τις επιθυμητές αλλαγές ακολουθώντας όλα τα παραπάνω βήματα.
5.9 Ως πελάτης έχεις το δικαίωμα να αποσύρεις (ακυρώσεις) την παραγγελία σου, δικαίωμα το οποίο δεν επηρεάζεται από την παραπάνω διαδικασία.
5.10 Μια παραγγελία δεν θεωρείται έγκυρη αν δεν ολοκληρώσεις τα βήματα της διαδικασίας.Αν επιθυμείς να κατοχυρώσεις μια μη έγκυρη παραγγελία, μην την ολοκληρώσεις.Μπορείς οποτεδήποτε να ακυρώσεις την κατοχύρωση της παραγγελίας κάνοντας κλικ "πίσω" ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της σελίδας.
5.11 Αφού λάβουμε την παραγγελία σου, ο πωλητής θα σου στείλει ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου, στο οποίο αναφέρονται όλες οι λεπτομέριες της παραγγελίας.Αυτό το email δεν αποτελεί επιβεβαίωση πώλησης.Η επιβεβαίωση πώλησης (ο λογαριασμός) αποστέλλεται στο email, όπως και στο δέμα.
5.12 Ο πωλητής μπορεί να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου μέσω τηλεφώνου (αν συμπλήρωσες έναν έγκυρο αριθμό) ή μέσω email για να διευκρινήσει ζητήματα σχετικά με την παράδοση ή τα προιόντα της παραγγελίας.Ο αριθμός τηλεφώνου και το email θα χρησιμοποιηθούν για την επεξεργασία της παραγγελίας και της παράδοσης της, και όχι με σκοπό την προώθηση χωρίς την άδεια σου.
5.13 Ως πελάτης μπορείς να δηλώσεις την άρνηση της παραγγελίας σου.

6.Τιμές
6.1 Οι τιμές των προιόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλους τους φόρους.Επιπλέον, υπάρχει το κόστος μεταφοράς, το οποίο μπορεί να επηρεαστεί από το ποσό της παραγγελίας. ή τον τρόπο παράδοσης.Το επιπλέον κόστος εκφράζεται ξεχωριστά από το ποσό των προιόντων.Πριν την κατοχύρωση της παραγγελίας θα εμφανιστεί το τελικό ποσό της παραγγελίας, το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα επιπλέον κόστη.
6.2 Ο πωλητής και ο πελάτης δηλώνουν την συμφωνία τους για αυτήν την τιμή.Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας η αξία αυτής δεν μπορεί να αλλαχθεί, ακόμη και αν ο πωλητής αποφασίσει να μειώσει ή να αυξήσει την τιμή των προιόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος.
6.3 Ξεχωριστά από αυτόν τον κανόνα, ο πωλητής διαθέτει το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές των προιόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, να δημιοιυργήσει προσφορές ή να προσθέσει νέα προιόντα.
7 Διαθεσιμότητα προιόντων
Τα προίοντα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι κατά κανόνα διαθέσιμα.Σε σπάνιες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προιόν το παραγγέλνουν περισσότεροι πελάτες, ο πωλητής δεν μπορεί να αποστείλλει προιόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα.Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί πως το προιόν που παρήγγειλε αφαιρέθηκε από την παραγγελία/τον λογαριασμό, μέσω τηλεφώνου.Η παράδοση μπορεί να γίνει για διαθέσιμα προιόντα και ο πελάτης θα πληρώσει μόνο για τα προιόντα που παρέλαβε.
Τα διαθέσιμα μεγέθη έχουν διαφορετικό χρώμα από εκείνα που δεν είναι πια διαθέσιμα.Δεν μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι ένα προιόν του οποίου νούμερο δεν είναι διαθέσιμο, αλλά μπορείτε να το προσθέσετε στο wish list.
Μπορείς να εγγραφείς και να λάβεις μια ειδοποίηση μέσω email όταν ένα προιόν είναι και πάλι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα.Μπορείς να ακυρώσεις οποτεδήποτε την εγγραφή σου στις ειδοποιήσεις μέσω email.Για να ακυρώσεις την εγγραφή σου είναι αναγκαίο να μπεις στο link το οποίο σου έχει σταλεί μέσω email ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στη διευθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομίου: contact@reversee.gr
8. Το είδος και ο χρόνος παράδοσης
8.1 Η παράδοση μπορεί να γίνει μόνο στην Ελλάδα.
8.2 Η παράδοση θα γίνει στην συμπληρωμένη διεύθυνση από τον πελάτη.
8.3 Ο χρόνος παράδοσης είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες.Αποστέλλουμε τα δέματα από Δευτέρα εως Παρασκευή, αυτό σημαίνει πως το Σαββατοκύριακο δεν λαμβάνεται υπ'όψιν καθώς δεν είναι εργάσιμες ημέρες.Το ίδιο συμβαίνει και με τις νόμιμες εορτές.Ο υπολογισμός των ημερών παράδοσης ξεκινά μετά την αποστολή της επιβεβαίωσης.Σε περίπτωση που το προιόν δεν είναι πια διαθέσιμο ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο θα σε ενημερώσουμε τηλεφωνικώς.
8.4 Παρακαλούμε να λάβετε υπ'όψιν σας πως την περίοδο κινδύνου, η ταχυδρομική εταιρία μπορεί να καθυστερήσει 2-3 εργάσιμες ημέρες.
9. Τρόποι πληρωμής
Για να κατοχυρώσεις μια παραγγελία είναι απαραίτητο να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής: πληρωμή με αντικαταβολή στον κούριερ ή πληρωμή με χρεωστική κάρτα μέσω του EuPlatesc (Visa/ MasterCard).
Αν επιλέξεις πληρωμή με χρεωστική κάρτα θα οδηγηθείς στην σελίδα EuPlatesc για την πληρωμή.Η παραγγελία θα αποσταλλεί αφού λάβουμε το ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας.
Σημείωση: Δεν θα σου στείλουμε ποτέ email στο οποίο θα σου ζητάμε να κάνεις την πληρωμή σου online σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό.Αγνόησε τέτοιου είδος email και μην κάνεις την πληρωμή.Σε τέτοιες περιπτώσεις σου ζητάμε να προωθήσεις το email χωρίς τροποποιήσεις στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομίου: contact@reversee.gr

10. Κόστος αποστολής
Αποστέλλουμε τα δέματα μόνο στην Ελλάδα.
Κούριερ - το κόστος αποστολής είναι 8,50 ευρώ.
11. Δικαίωμα υπαναχώρησης από το συμβόλαιο
Σύμφωνα με το OUG nr 34/2014, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποχωρήσει από το συμβόλαιο, μέσω της μονομερής καταγγελίας, χωρίς να δώσει κάποια εξήγηση, σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών.
Η περίοδος υπαναχώρησης υπολογίζεται από την στιγμή που ο πελάτης ή το άτομο (οποιοσδήποτε άλλος εκτός από τον κούριερ) παρέλαβε το δέμα. Υπολογίζεται η ημέρα παράδοσης του δέματος αλλά και η ημέρα συμπλήρωσης των 14 ημερών.
Για να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσεις έγκαιρα τηλεφωνικώς μαζί μας.
11.2 Επιπτώσεις υπαναχώρησης από το συμβόλαιο
Στην περίπτωση υπαναχώρησης από το συμβόλαιο, θα σου επιστέψουμε χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις το ποσό της παραγγελίας αφαιρώντας το ποσό για τα μεταφορικά, χωρίς να ξεπερνάμε τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την στιγμή που στείλαμε ειδοποίηση αποδοχής της επιστροφής.
Η αποκατάσταση του πληρωμένου ποσού από τον πελάτη θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον λάβαμε την αρχική συναλλαγή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω τραπεζικού λογαριασμού στον λογαρισμό στον οποίο ο πελάτης είναι αναγκασμένος να σημειώσει στον λογαριασμό που έλαβε στο δέμα.Στην περίπτωση κατά την οποία η παραγγελία στάλθηκε λανθασμένη (λάθος προιόν, ελαττωματικό προιόν ή λάθος νούμερο) ο πελάτης δεν θα χρεωθεί επιπλέον χρεώσεις.
Ο πωλητής μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων ώσπου να λάβει το προιόν και τα αξεσουάρ που το συνοδεύουν ή ώσπου ο πελάτης να αποστείλλει μια απόδειξη ότι επέστρεψε το προιόν στην αρχική του κατάσταση.
Στην περίπτωση επιστροφής, λαμβάνοντας υπ'όψιν την εκπλήρωση των προανεφερθέντων απαιτήσεων, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προιόντα στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς να έχουν φορεθεί (εξαίρεση αποτελεί η δοκιμή τους), να είναι καθαρά (χωρίς να έχουν καθαριστεί/ πλυθεί), χωρίς λεκέδες, γρατζουνίες και σε κάθε περίπτωση χωρίς φθορές, με τις ετικέτες τους και το περιτύλιγμα στο οποίο στάλθηκαν, σε 14 ημέρες από την απόφαση επιστροφής (ή ημέρα ανακοίνωσης της επιθυμίας επιστροφής και η ημέρα συμπλήρωσης του περιθωρίοιυ λαμβάνεται υπ'όψιν.)
12. Δικαίωμα επιστροφής - εμπορική εγγύηση
Πέρα από το δικαίωμα υπαναχώρησης από το συμβόλαιο , ο πωλητής δίνει το δικαίωμα επιστροφής των προιόντων εντός 30 ημερών από την ημέρα που τα παραλάβατε - η εμπορική εγγύηση αναλαμβάνεται από την πωλητή.
Λόγω της εμπορικής εγγύησης, μπορείς να ζητήσης επιστροφή χρημάτων ακόμη και αν πέρασαν οι 14 ημέρες.Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων σε περίοδο 30 ημερών από την ημέρα που έλαβες το δέμα.Στις 30 ημέρες λαμβάνεται και η ημέρα παράδοσης του δέματος αλλά και η ημέρα που ολοκληρώνεται η περίοδος.
Τα προιόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο αν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν εμφανίζουν φθορές που έχουν προκληθεί από την χρήση.Επίσης τα προιόντα πρέπει να βρίσκονται στο αρχικό τους περιτύλιγμα, σε μια κόλλα χαρτί ή σε ένα post-it σημειώστε τις εξής πληροφορίες: λογαριασμός "ΙΒΑΝ και το όνομα του δικαιούχου" στον οποίο λογαριασμό θα σας καταθέσουμε τα χρήματα.
Τα δέματα αποστέλλονται στην διεύθυνση Calea Vitan nr 293, hala BGS,sector 3 Bucuresti.Ο πωλητης οφείλει να στείλει εντολή παραλαβής του δέματος, τα επιπλέον κόστη μεταφοράς θα αφαιρεθούν από το πόσο που θα σας κατατεθεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ: τα δέματα δεν αποστέλλονται με πληρωμή στον παραλήπτη.
Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του δέματος, τα χρήματα θα σας κατατεθούν στον λογαριασμό ΙΒΑΝ που έχετε σημειώσει, σε 14 εργάσιμες ημέρες θα σας κατατεθούν τα χρήματα.
Σύμφωνα με την εμπορική εγγύηση , ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προιόντα στην κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς καμία αλλαγή, αφόρετα (εξαίρεση αποτελεί η δοκιμή τους), καθαρά (χωρίς όμως να έχουν καθαριστεί ή πλυθεί), χωρίς λεκέδες, και σε κάθε περίπτωση χωρίς περαιτέρω ζημιές, με το αρχικό τους περιτύλιγμα και την ετικέτα.Στην περίπτωση κατά την οποία στάλθηκαν περισσότερα προιόντα, πρέπει να σταλούν όλα στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.Στην περίπτωση κατά την οποία λάβατε ένα δώρο πρέπει να επιστραφεί και αυτό.Όποιοδήποτε προιόν πρέπει να επιστραφεί με όλα τα αξεσουάρ του, τα οποία θα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως και το προιόν.
Στην περίπτωση που τα προιόντα δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση σύμφωνα με τα παραπάνω, ο πελάτης θα υποστεί τις σχετικές κυρώσεις οι οποίες αποτελούνται από την αφαίρεση του ποσού που αναλογεί στο προιόν.Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία έχουν υποστεί τα προιόντα λόγω χρήσης και όχι απλής δοκιμής.
Τα προιόντα που επιστρέφονται στο μαγαζί Reverse ελέγχονται κατά την παραλαβή τους για τυχόν ζημίες και ο πελάτης ενημερώνεται αμέσως.Όσον αφορά την κατάσταση των προιόντων που αποστέλλονται μέσω κούριερ, ο έλεγχος για τυχόν ζημιές γίνεται σε μια περίοδο 14 ημερών από την παραλαβή, ο πελάτης ενημερώνεται μέσω τηλεφώνου για τυχόν ζημίες που απαιτούν την αφαίρεση ενός ποσού από το το ποσό που πρέπει να επιστραφεί.Ο πελάτης εκφέρει την γνώμη του σχετικά με αυτήν την διαδικασία.

13.Ευθύνη προμηθευτή
Τα προιόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι καινούργια, τα οποία δεν παρουσιάζουν ελαττώματα.Σε περίπτωση που το προιόν είναι ελαττωματικό ευθύνη φέρει ο πωλητής.
Παρακαλούμε να δώσεις προσοχή στα χρώματα των προιόντων και να λάβεις υπ'όψιν σου πως λόγω των ρυθμίσεων του υπολογιστή/ ηλεκτρονικής συσκευής , κάποια χρώματα μπορεί να διαφέρουν από το χρώμα που εμφανίζεται στον υπολογιστή/ηλέκτρονική συσκευή κατά την κατοχύρωση της παραγγελίας.Αυτές οι χρωματικές διαφορές δεν θεωρούνται ελαττώματα.
Η ευθύνη προμηθευτή λήγει μετά από 2 χρόνια από την παραλαβή του προιόντος.
13.1 Στην περίπτωση που τα προιόντα είναι ελαττωματικά, και αυτό διαπιστώθηκε τις πρώτες δύο ημέρες από την παραλαβή, ή κατά την διάρκεια της εγγύησης,σύμφωνα με τον Ρουμάνικο νόμο, παρακαλούμε να μας στείλεις ένα email στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομίου contact@reversee.gr και να επιστρέψεις τα προιόντα, σύμφωνα με την διαδικασία που εμφανίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Η επιστροφή μέσω email ή μέσω τηλεφώνου είναι δωρεάν.Στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο παράδοσης,τα έξοδα μεταφοράς θα τα υποστεί αυτός και το ποσό δεν θα επιστραφεί από τον πωλητή.
Σε περίπτωση καταγγελίας παρακαλούμε να παρέχετε τον κωδικό της παραγγελίας στην οποία αναφέρεστε, το όνομα και την διεύθυνση καθώς και μια περιληπτική περιγραφή του λόγου επιστροφής.
13.3 Ο πωλητής θα αναλύσει την καταγγελία και σε 14 ημέρες θα ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με την τελική απόφαση.
Στην περίπτωση που η καταγγελία είναι έγκυρη, για τα ελαττωματικά προιόντα θα σου επιστραφεί όλο το ποσό μαζί με το κόστος μεταφοράς σε διάστημα 14 ημερών από την καταγγελία.
Στην περίπτωση που η καταγγελία κριθεί μη έγκυρη, θα σου επιστρέψουμε τα προιόντα, τα οποία θα συνοδεύονται από ένα σημείωμα το οποίο θα εξηγεί τον λόγογια τον οποίο η καταγγελία κρίθηκε μη έγκυρη.
13.4 Εκτύπωση και προσθήκη του λογαριασμού στο δέμα.
Κάθε αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύεται από ένα αποδεικτικό αγοράς, λογαριασμός που είναι επισυναπτομένος στο δέμα ή που λήφθηκε μέσω email.Επίσης, ο πελάτης έχει την επιλογή να κατεβάσει τον λογαριασμό από τον λογαριασμό πελάτη.Η Reverse δεν είναι υπεύθυνη για τα λανθασμένα στοιχεία του πελάτη.

14. Ευθύνη
Η ευθύνη του πωλητή στην περίπτωση καταπάτησης με πρόθεση ή από αμέλεια των όρων και προϋποθέσεων ή του συμβολαίου: η Reverse ως πωλητής και ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος φέρει ευθύνη για κάθε απώλεια που σχετίζεται με την καταπάτηση.
Σε κάθε περίπτωση (εκτός από τις περιπτώσεις που σχετίζονται με ανθρώπινες ζωές ή την σωματική ακεραιότητα των ατόμων) η ευθύνη προς τον πελάτη για οποιαδήποτε απώλεια που σχετίζεται με την παραγγελία περιορίζεται στο κόστος της παραγγελίας.
Η Reverse δεν φέρει ευθύνη για την μόλυνση του υπολογιστή ενός πελάτη/χρήστη από ιούς, για όλων των είδων επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, για την απώλεια των δεδομένων του χρήστη/πελάτη από τις συσκευές του ή την βλάβη οποιασδήποτε συσκευής hardware ή προγράμματος.
Επίσης, η Reverse δεν φέρει ευθύνη για τα e-mail τύπου phishing ή για τα link των εταιριών που συνεργαζόμαστε τα οποία μπορούν να εμφανιστούν στην ιστοσελίδα.
Η ευθύνη του χρήστη/πελάτη: Ο πελάτης/ χρήστης είναι υπεύθυνος για την τήρηση των εμπιστευτικών του δεδομένων από τον λογαριασμό του (user /e-mail και κωδικός), για την διαχείριση πρόσβασης του λογαριασμού και για την δραστηριότητα που πραγματοποιήται στον λογαριασμό του όπως και για την περιήγηση στις ιστοσελίδες των εταιριών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.Επίσης, ο πελάτης/χρήστης φέρει ευθύνη για την τήρηση της πραγματικότητας/ακρίβειας/ακεραιότητας των δεδομένων που αποστέλλονται στον ιδιοκτήτη του καταστήματος και για οποιαδήποτε ζημία που μπορεί να προκληθεί από την μη τήρηση των όρων και προϋποθέσεων ή του συμβολαίου.
Με την δημιοιυργία ενός λογαριασμού και/ή την χρήση του περιεχομένου και/ή την κατοχύρωση παραγγελιών, ο χρήστης/πελάτης αποδέχεται ρήτα τους όρους και τις προϋποθέσεις της ιστοσελίδας κατά την τελευταία εκδοχή της κατά ην περίοδο δημιοιυργίας του λογαρισμού ή κατά την περίοδο κατοχύρωσης μιας παραγγελίας.
15. Μεταφορά της ιδιοκτησίας των αγαθών
Η ιδιοκτησία αγαθών θα μεταφερθεί κατά την παράδοση, μετά την πληρωμή από την πλευρά του πελάτη στην δοσμένη διέυθυνση (ο όρος παράδοση αναφέρεται στην υπογραφή του εγγράφου μεταφοράς που θα σας δοθεί από τον κούριερ).
16.Copyright - Δικαιώματα Βιομηχανικής και Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, με εξαίρεση αλλά χωρίς να περιορίζονται τα logo, οι γραφικές παραστάσεις, τα εμπορικά σύμβολα,τα κείμενα , τα γραφικά, η εικαστική παρουσίαση, η διάταξη της ιστοσελίδας αποτελούν ιδιοκτησία της Reverse.
Του χρήστη/πελάτη δεν του είναι επιτρεπτή η αντιγραφή, η αναπαραγωγή, η κοινοποίηση, η δημοσίευση, η τροποποίηση, χρήση, η δημιοιυργία σύνδεσης, η έκθεση οποιουσήποτε στοιχείου της ιστοσελίδας σε οποιαδήποτε άλλη μορφή του χρήστη/πελάτη ή από κάποιον τρίτο με άλλο σκοπό εκτός από την εκτέλεση/ σύναψη ενός συμβολαίου για τα προιόντα και για να ενημερωθεί για τα προιόντα της ιστοσελίδας,χωρίς την έγγραφη συμφωνία της Reverse.
Στην περίπτωση κατά την οποία ο χρήστης/ πελάτης μεταφέρει/ μεταδίδει στον ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος οποιαδήποτε πληροφορία ή περιεχόμενο (logo, γραφικές παραστάσεις, εμπορικά σύμβολα, κείμενα , γραφικά, την εικαστική παρουσίαση, την διάταξη της ιστοσελίδας) αυτή δεν θα αποτελέσει υποχρέωση για την Reverse, με εξαίρεση την περίπτωση κατα την οποία υπάρχει έγγραφη συμφωνία.
Με την πρόσβαση στους όρους και τις προϋποθέσεις, ο χρήστης/πελάτης καταλαβαίνει και αποδέχεται πως του απαγορεύεται ή χρήση της ιστοσελίδας και του περιεχομένου της με άλλον σκοπό εκτούς από αυτούς που του επιτρέπονται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
17. Εφαρμόσιμοι νόμοι - Δικαιοδοσία
Αυτοί οι όροι και οι προϋποθέσεις, όπως και το συμβόλαιο υπόκεινται στις διατάξεις της ρουμανικής νομοθεσίας.Σε περίπτωση διαφορών, αυτές θα επιλυθούν από το δικαστήριο που εκπροσωπεί την Reverse, ο χρήστης/πελάτης εκφράζει την συμφωνία του όσον αφορά αυτήν την επιλογή.
18. Τροποποιήσεις των όρων και προϋποθέσεων
Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τους όρους και τις προϋποθέσεις μονομερώς αν αυτό είναι απαραίτητο και να προσαρμοστεί στις αλλαγές της νομοθεσίας.
Στην περίπτωση κατά την οποία για οποιονδήποτε λόγο οποιοδήποτε στοιχείο από τους όρους και τις προϋποθέσεις αποδειχτεί άκυρο ή ανεφάρμοστο τότε θα αντικατασταθεί από ένα έγκυρο, εφαρμόσιμο με κοντινή σημασία στο αρχικό.
Η ακυρότητα/ αναποτελεσματικότητα ενός στοιχείου/ νομοθεσίας απο αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις και/ή του συμβολαίου δεν θα επηρεάσει την εγκυρότητα/ δυνατότηα εφαρμογής των άλλων στοιχείων/ νομοθεσιών, τα οποία θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται χωρίς τροποποιήσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Στην περίπτωση κατα την οποία δεν θα παραλάβετε την παραγγελία θα μπείτε αυτομάτως στην blacklist της εταιρίας και δεν θα σας επιτραπεί να κάνετε νέες παραγγελίες στην reversee.gr
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για τα προιόντα τα οποία έχουν φορεθεί (χωρίς παρασκευαστικά ελαττώματα) δεν θα επιστρέφονται τα χρήματα!
Κάθε προίον έχει εγγύηση 30 ημερών από την παραλαβή του δέματος.
Κατά την περίοδο της εγγύησης αν το προιόν παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα, αυτό μπορεί μόνο να αλλαχθεί και δεν θα επιστραφούν τα χρήματα.
Για τα προιόντα που θα παρουσιάσουν κάποιο ελάττωμα στην περίοδο των 30 ημερών, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει 17 ευρώ για την μεταφορά και αποστολή των προιόντων.
Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας, μην διστάσετε να μας ρωτήσετε μέσω email στην διέυθυνση ηλεκτρονικού ταχυδεομίου contact@reversee.gr.